(Talep eden tüm Şubelerde açılmak üzere programlanmıştır)
Hazırlayan : İzmir Şubesi
Kurgulayan : İsmail Türkmen
Süre / Kredi : 6 saat / 6 kredi
Katılımcı sayısı : en az 20, en çok 30 kişi
Donanım : Beyaz tahta, Projeksiyon, Bilgisayar
Amaç:
İletişim becerilerinin geliştirilmesi amacıyla hazırlanan bu eğitsel çalışmayla, bireylerin kendilerini doğru ifade edebilmelerine ve ben-öteki ilişkisinin amaca yönelik kurgulanması yeteneğinin geliştirilmesine katkıda bulunmak hedeflenmektedir.
Bu nedenle, kendiyle yüzleşme ve kendini ve ötekini tanıma üzerinde durulacaktır. Müşteri etkileşiminde kimi önemli noktalar üzerinde durulacak ve özellikle iletişim protokolleri örneklerle aktarılacaktır.
İçerik:
1. Değişim ve Küreselleşme Sürecinin Topluma ve İnsana Etkisi
2. Değişim Sürecinde Etik ve Ahlaki Davranışlar
3. Örgütlerde Kalite/Verimlilik ve İnsan
4. İletişim ve İnsan İlişkileri
5. Davranış ve Davranış Geliştirme
6. İşletme İçi İletişim ve Çalışanların Sorumlulukları
7. Örgütsel İletişimin Verimliliği
8. Çalışanlar Arasında Anlaşmazlıkların Çözümlenmesi ve İşbirliği
9. Bireyin Öğrenmesi ve Kendini Geliştirmesi
10. Grup Çalışması ve Katılım
11. Bireysel Sorumlulukların Geliştirilmesi
12. İş ve Meslek Ahlakı (Söylemin geliştirilmesi)
13. İletişim protokolleri