Ana Sayfa İletişim Linkler
E-EĞİTİM GİRİŞİ

      SMGM Nedir?
      SMGM Yöntemi
      SMGM'nin Kuruluş Amacı








SMGM Eğitim / Etkinlik Talep Formu
SMGM Eğitim / Etkinlik Katılımcı Formu
SMGM Eğitim Değerlendirme Formu
SMGM Eğitim / Etkinlik Teslim Formu


      2024-2026 Çalışma Programı
      2022-2024 Çalışma Programı
      2020-2022 Çalışma Programı
      2018-2020 Çalışma Programı
      2016-2018 Çalışma Programı
      2014-2016 Çalışma Programı
      2012-2014 Çalışma Programı
      2010-2012 Çalışma Programı
      2008-2009 Çalışma Programı

3D Studio MAX

(Sadece Antalya Şubesi’nde verilecektir)

Hazırlayan          : Antalya Şubesi
Kurgulayan        : Ferdi Baran,
Süre / Kredi        : 40 saat / 15 kredi
Katılımcı Sayısı  : en çok 10  kişi
Donanım             : Beyaz tahta, her bir öğrenci için bilgisayar donanımı ve projeksiyon aracılığı ile eğitim

Amaç:
Bilgisayar dünyasında ki gelişmelere takiben günümüzde bilgisayar destekli tasarımda da yeni gelişmeler meydana gelmektedir. 3d max de bu gelişmelere takiben kendi alanında ilk sıradaki yerini her zaman muhafaza etmektedir. 3d max’ in diğer programlardan farklı olarak bütün mesleklere hitap ediyor olması göze çarpan en büyük özellik olarak dikkat çekmektedir. Günümüzde özellikle sinema ve mimari alanda yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Olay mimari açıdan ele alındığında yapılan mimari tasarımların sunumlarda çok etkin bir şekilde kullanıldığı görülmektedir. Yani yapılan mimari tasarımların çizgi boyutundan çıkıp üç boyutlu hale gelerek göze hitap edebilen bir sunum haline gelme işlemi olarak adlandırılabilir. 3d max mimari alanda yavaş yavaş iki koldan hareket ederek hem mimari çalışmaların sunumlarında hem de mimari çalışmaların tasarım aşamasında kullanılarak daha esnek yapıtlar ortaya çıkmasına yardımcı olmaktadır. Bu nedenlerden dolayı 3dmax programı mimari alanda kullanıcı sayısını her gecen gün artırarak daha etkin bir şekilde kullanılmaktadır.
 
İçerik:
1. Çalışma ekranının tanıtılması
2. Üç boyutlu temel çizim komutları ve bunlarla ilgili temel özellikler
3. Şekillerin seçilmesi ve transform  ( taşıma, döndürme ve büyütme- küçültme ) işlemleri
4. İki boyutlu temel çizim komutları ve düzenlenmesi; iki boyutlu şekillerin üç boyuta
döndürülmesi.
5. İki ve üç boyutlu şekillerin üzerinde düzenlenme yapılmasını sağlayan modifiers
(değiştiriciler) ve bunların kullanılması.
6. Nesnelerin özelliklerine göre kaplanması.
7. Işık sistemi, ışıkların kullanılması ve kamera sistemi ve kullanılması
8. Mimari animasyon ve değişik animasyon teknikleri
9.  Video post kavramı ve uygulanması
10. Render işlemleri ve uygulama yöntemleri.